MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

Campagne Framework

Je hebt een creatief campagneconcept bedacht. Maar, hoe zorg je ervoor dat jouw campagne ook écht optimaal presteert?

Met het campagne framework bouwen we de brug tussen concept en uitvoer. Op basis van de See, Think, Do, Care-funnel bepalen we de kanaalinzet, de meetinstrumenten en de juiste budgetten.

Ik wil een campagne framework
Search Engine Marketing

Herkenbare campagne uitdagingen?

Je hebt geïnvesteerd in een creatieve campagne. Maar je mist de handvatten hoe je de campagne daadwerkelijk in gaat zetten. Begin je met een video of een afbeelding? Zit jouw doelgroep op Snapchat of op LinkedIn? En, in welke fase zet je eigenlijk hoeveel budget in?

Je mist kennis in online kanalen
Je hebt geen concrete funnel
Jouw campagne presteert niet
Je twijfelt over de juiste middelen
Concrete KPI's verzinnen lukt niet
Je mist kennis in online kanalen
Je hebt geen concrete funnel
Jouw campagne presteert niet
Je twijfelt over de juiste middelen
Concrete KPI's verzinnen lukt niet

Van strategie naar tactiek

Met het campagne framework ontvang je een concreet plan hoe je jouw campagne het beste inzet. Van campagne funnel tot de juiste campagneformaten.

  • Je zoekt de juiste doorvertaling van jouw campagne concept
  • Je wilt jouw campagne concept in een optimale funnel gieten
  • Je hebt behoefte aan kennis over online kanalen

Het campagne framework zorgt ervoor dat de juiste specialisten aan het werk gaan – met een duidelijk doel en campagnematerialen.

Ik wil een campagne framework

Inzicht in jouw campagne framework

In een doorlooptijd van 2 weken creëren onze digital marketeers jouw campagne framework. De deliverables zijn helder en worden op maat voor jouw campagne concept uitgewerkt.

Doel en doelgroep

Als het goed is weet je al wat je met jouw campagne wilt bewerkstelligen. En bij of voor wie. We herhalen het doel en de doelgroep, zodat we op één lijn zitten.

Kanaaldefinitie

Welke kanalen zet je in welke fase in? Op basis van het See, Think, Do, Care-model (STDC-model) van Google bepaal je de touchpoints per campagnefase.

Campagneboodschap

Je overkoepelende boodschap weet je al dankzij je campagne concept. Maar per fase in het STDC-model kan de boodschap nét wat anders zijn. Deze pas je toe in de diverse uitingen.

Campagne middelen

Wat werkt in welke fase? En: welk formaat presteert dan weer het beste per kanaal? Op basis van je doelstellingen bepaal je welke campagnemiddelen je ontwerpt.

Mediabudgetten

Je wilt je budget zo effectief mogelijk inzetten. Je maakt een budgetverdeling van de kanalen per fase voor het maximale resultaat. Natuurlijk stuur je maandelijks bij op basis van het resultaat.

KPI's en KSF's

Waar ga je maandelijks op aansturen? En, welke kritische succesfactoren zijn nog meer van invloed op jouw campagnesucces? Hier werk je samen met het team maandelijks aan en stuur je op bij.

Zet jouw campagne concept om naar actie

Jouw campagne concept is bedacht om resultaat te behalen. Op basis van de data en best practices is het de taak om je campagne op de goede manier uit te voeren. Online succes zit in het spotten van kansen en keuzes maken op basis van data. Omarm de data die je hebt, zodat je de inzichten krijgt voor het succes van jouw campagne.

Aan de slag met jouw campagne framework

Wil jij aan de slag met het campagne framework? Laat hieronder jouw campagneuitdaging weten. Onze digital marketeers staan voor je klaar!

Klaar voor digitale groei?

Dan is Huray klaar voor jou. Vertel ons jouw campagne-uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

valentijn putker huray
Valentijn Putker valentijn@huray.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontdek onze andere specialismen voor groei

Zoekmachine optimalisatie
Content framework
Search Engine Advertising
E-mail marketing
Merkidentiteit
Zoekmachine optimalisatie
Content framework
Search Engine Advertising
E-mail marketing
Merkidentiteit