MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

Merkidentiteit

Een betekenisvol merk is essentieel voor het succes en de toekomst van je bedrijf. Maar hoe wordt jouw bedrijf betekenisvol? Ga je legacy omarmen of juist met open vizier de toekomst in.

Huray geeft betekenis aan wat je doet, door te kijken waarom je merk doet wat het doet, voor een toekomstbestendige merkidentiteit met dito logo en huisstijl.

Geef mijn merkidentiteit kleur
Mini people figure Painting

Herkenbare huisstijl uitdagingen?

Je bent trots op je bedrijf, maar je merkidentiteit reflecteert niet langer wat je doet. Misschien heb je helemaal geen huisstijl voor je startup. Niets kan zo lastig zijn als concreet maken waar je voor staat. Terwijl jij weet; merken die écht ergens voor staan hebben enorme aantrekkingskracht op klanten en medewerkers. Waar loop je tegenaan?

Ontdekken van de betekenis van jouw merk
Een sterk logo en huisstijl ontwikkelen
Mijn USP's visualiseren
Een innovatief merk uitstralen
Een voorkeurs merk worden
Ontdekken van de betekenis van jouw merk
Een sterk logo en huisstijl ontwikkelen
Mijn USP's visualiseren
Een innovatief merk uitstralen
Een voorkeurs merk worden

Herkenbaar zichtbaar voor je doelgroep

Een uniek merk bouwen gaat in de basis om het creëren van merkherkenning. Brand management gaat dan ook om het bepalen en onderscheiden van elementen die consistentie creëren én in staat stellen relevant te communiceren.

  • Je wil werken met merkspecialisten om de strategie te bepalen en de toekomst van het merk definiëren
  • Consistentie behouden en vaste merkelementen bepalen
  • Snel je merk, logo en huisstijl met merkelementen ontwikkelen

Markten en klanten, maar ook medewerkers veranderen constant en steeds sneller. Ook zij willen merken die consistent en relevant zijn. Altijd. Huray zorgt ervoor dat je merk mee kan veranderen zonder je merk uit het oog te verliezen

Ik wil mijn merkidentiteit ontwikkelen

Merkidentiteit met een growth mindset

Een merkidentiteit is voor Huray meer dan logo of huisstijlhandboek alleen. Met onze growth mindset zorgen onze merkspecialisten dat zij de essentie vastleggen en flexibiliteit inbouwen voor on- en offline marketing en communicatie.

Logo

Jouw logo is hét element wat altijd terugkomt in de klantreis. Van eerste indruk tot loyaliteit. Jouw logo roept direct een gevoel op bij jouw doelgroep,

Kleurgebruik

“Kleuren maken het merk.” Door kleuren te gebruiken die bij jouw merkpersoonlijkheid passen, versterk je het visuele karakter van je merk.

Typografie en fonts

Lettertypen roepen emoties op. Een zakelijk, of juist speelse font zegt veel over jouw merk. Je zorgt voor de juiste typografie voor zowel je off-als online uitingen.

Huisstijl elementen

Beeldtaal, website elementen, marketinguitingen: allemaal voorbeelden van huisstijl elementen die bij jouw merkidentiteit horen. De huisstijl elementen zorgen dat je ook in de details herkenbaar bent – en blijft.

Huisstijlhandboek

Jouw merkidentiteit leggen we vast in een beknopt huisstijlhandboek. Dit zorgt ervoor dat jij, jouw collega’s én stakeholders altijd een document ter beschikking hebben om het merk op de juiste manier kleur te geven.

Indruk maken met je merk

Het maakt niet uit hoe goed het product is dat je in de markt zet, het bouwen van een merk maakt verschil. Denk jij korte termijn, dan wint je concurrentie het op lange termijn. Wat je doet is kopieerbaar. Hoe je het doet, is waarin jij onderscheidend bent van anderen en betekenisvol wordt.

Door daar bewust van te zijn en consistent naar te handelen, met een huisstijl die dit reflecteert, groeit je merk in het hoofd en hart van klanten, medewerkers en stakeholders.

Aan de slag met de identiteit voor jouw merk

Impact maken met een uniek merk? Laat hieronder jouw uitdaging weten. Onze merkspecialisten staan voor je klaar!

Klaar voor digitale groei?

Dan is Huray klaar voor jou. Vertel ons jouw merk-uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

Jeffrey Wassenaar huray
Jeffrey Wassenaar jeffrey@huray.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontdek onze andere specialismen voor groei

Merkstrategie
Marketing strategie
Campagne Framework
Content framework
Customer Experience
Merkstrategie
Marketing strategie
Campagne Framework
Content framework
Customer Experience