MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

E-mail marketing

Het meest effectieve marketingmiddel? Juist: de traditionele e-mail. Interactie, conversies of retentie. Wat je doel ook is, voor e-mailmarketing is altijd plek in jouw marketingfunnel.

Huray vormt een e-mail marketing funnel die zorgt dat jouw e-mails gelezen worden – en wegblijven van de SPAM-box.

Haal resultaat uit mijn e-mail marketing
Search Engine Marketing

Herkenbare e-mail marketing-uitdagingen?

Je wilt in contact komen met jouw doelgroep. Of je ze nu wilt updaten over jouw bedrijf, een nieuw product wilt lanceren of een lead-opvolging wil doen. Super frustrerend als je veel tijd stopt in een nieuwsbrief, maar deze ongeopend in de prullenbak beland. Waar loop jij tegenaan?

Een te lage nieuwsbrief open-rate
Niemand meldt zich aan
Er mist structuur in je database
Je wilt jouw CRM koppelen met e-mail
Je automation funnel lekt
Een te lage nieuwsbrief open-rate
Niemand meldt zich aan
Er mist structuur in je database
Je wilt jouw CRM koppelen met e-mail
Je automation funnel lekt

Van geautomatiseerde funnels tot nieuwsbrieven

E-mailmarketing heeft een onschatbare meerwaarde. Onder één voorwaarde: je zet het op de juiste plek in jouw marketing funnel in, met het juiste doel.

  • Je wilt aan de slag met e-mailmarketing, maar zoekt de juiste strategie
  • Je zoekt manieren om jouw e-mail marketingtool te integreren met andere marketingkanalen
  • Je wilt e-mail marketing inzetten om de retentie van jouw klanten te verhogen

Huray gaat samen met jou aan de slag om een converterende e-mail marketing funnel uit te werken. Zo haal jij écht resultaat.

Haal resultaat uit mijn e-mail marketing

Online scoren dankzij een growth mindset

Bij Huray focussen we niet alleen op jouw e-mail marketing resultaat. Door e-mail marketing op te nemen in onze growth mindset, laten we jouw merk groeien.

close

Data analyseren

Hoe ziet jouw e-mail marketing funnel er nu uit? Door de data te analyseren, krijg je inzicht hoe jij e-mailmarketing toepast in jouw volledige marketingstrategie.

Ideeën verzamelen

Tijd voor creativiteit. In deze fase onderzoek je de kansen om de geanalyseerde data te verbeteren. Tijd om de e-mail marketing flow op te stellen, dus!

Prioriteren

Voor e-mail marketing staat structuur centraal in deze fase. Pak je eerst de data in het CRM aan? Of kan je direct aan de slag met een e-mail template?

Testen & valideren

Als de flow eenmaal staat, is het tijd om te testen. Je test meerdere onderwerpen en gepersonaliseerde content. Zo verzamel je voldoende data.

Evalueren

Door te evalueren leer je wat wel en niet werkt. Welke onderwerpen zorgen voor goede open ratio’s? En welke knoppen zorgen ervoor dat de lezer doorklikt naar de website? Leren en optimaliseren!

Data
Analyseren

Ideeën
verzamelen

Prioriteren

Testen &
valideren

Evalueren

Data
Analyseren

Ideeën
verzamelen

Prioriteren

Testen &
valideren

Evalueren

Data analyseren

Hoe ziet jouw e-mail marketing funnel er nu uit? Door de data te analyseren, krijg je inzicht hoe jij e-mailmarketing toepast in jouw volledige marketingstrategie.

Ideeën verzamelen

Tijd voor creativiteit. In deze fase onderzoek je de kansen om de geanalyseerde data te verbeteren. Tijd om de e-mail marketing flow op te stellen, dus!

Prioriteren

Voor e-mail marketing staat structuur centraal in deze fase. Pak je eerst de data in het CRM aan? Of kan je direct aan de slag met een e-mail template?

Testen & valideren

Als de flow eenmaal staat, is het tijd om te testen. Je test meerdere onderwerpen en gepersonaliseerde content. Zo verzamel je voldoende data.

Evalueren

Door te evalueren leer je wat wel en niet werkt. Welke onderwerpen zorgen voor goede open ratio’s? En welke knoppen zorgen ervoor dat de lezer doorklikt naar de website? Leren en optimaliseren!

Onze e-mail tools die jou helpen groeien

Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo Mailchimp logo Spotler logo zapier logo Neverbounce logo chatgpt logo Google Analytics 4 logo

Van data naar inzicht

Jouw e-mailmarketing data is letterlijk goud waard. Hier zit de doelgroep die op een manier al betrokken is met jouw merk. Niemand weet beter wat zij wel, of juist niet van jouw merk verwachten. Zet jouw e-mail marketing data om naar inzichten, waarmee jouw merk verder kan groeien.

Aan de slag met jouw e-mail marketing uitdaging

Wil jij groeien door e-mailmarketing? Laat hieronder jouw uitdaging weten. Onze e-mail marketing specialisten staan voor je klaar!

Klaar voor digitale groei?

Dan is Huray klaar voor jou. Vertel ons jouw e-mail marketing uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

jasper kruiswijk Huray
Jasper Kruiswijk jasper@huray.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontdek onze andere specialismen voor groei

Zoekmachine optimalisatie
Search Engine Advertising
Social Media Advertising
Content framework
Campagne framework
Zoekmachine optimalisatie
Search Engine Advertising
Social Media Advertising
Content framework
Campagne framework