MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

Content Framework

Je wilt structuur in je content. Dagelijks houd je jouw socials bij en je blogt regelmatig. Maar je mist een concreet plan hoe je nu écht kunt presteren via jouw communicatiekanalen.

Met het content framework breng je structuur in het bedenken, creëren en publiceren van content.

Ik wil organisch groeien
Search Engine Marketing

Herkenbare content uitdagingen?

Je houdt al je online kanalen netjes bij. Het is al lastig genoeg om continu creatieve onderwerpen te bedenken. Als je dan ook nog eens merkt dat het resultaat achterblijft, dan zakt de moed je al snel in de schoenen.

Waar loop jij tegenaan?

Onderwerpen bedenken lukt niet
Je mist overzicht in je kanalen
Je wilt het online algoritme begrijpen
Je twijfelt over je middelen
Je doelgroep ziet je content niet
Onderwerpen bedenken lukt niet
Je mist overzicht in je kanalen
Je wilt het online algoritme begrijpen
Je twijfelt over je middelen
Je doelgroep ziet je content niet

Winnen met het online algoritme

Met het content framework ontvang je een concreet plan hoe je jouw content het beste inzet. Van socialmediakanalen tot thematische invalshoeken.

  • Je zoekt overzicht in al jouw organische uitingen
  • Je wilt een content plan hoe je organisch kunt groeien
  • Je hebt behoefte aan kennis over het online algoritme

Je kunt niet winnen van het online algoritme. Met het content framework win je met het online algoritme.

Ik wil een content framework

Inzicht in jouw content framework

In een doorlooptijd van 2 weken creëren onze content marketeers jouw content framework. De deliverables zijn helder en worden op maat gemaakt op basis van jouw online doelen.

Doelstellingen

Jij hebt wat te vertellen met je merk. Wat is deze boodschap? Op basis van je communicatiedoel bepaal je concrete content doelstellingen die hieraan bijdragen.

Analyse

Hoe zien je huidige resultaten eruit? Elk kanaal pluis je uit. Wat gaat er goed, welke elementen moet je optimaliseren en waar liggen concrete kansen?

Aanpak

In deze fase maak je de concrete content plannen. Je gaat gefaseerd te werk, zodat je eerst de basis op orde krijgt. Daarna bepaal je op basis van de verwachte impact wat de volgende stappen zijn.

Thematiek

Welke thema’s kun je op welk kanaal behandelen? Je boodschap wil je overkoepelend overbrengen. Maar, elk kanaal vraagt om een eigen aanpak met de juiste thema’s.

Tips & Tricks

Hoe werkt het social media algoritme precies? Hoe helpt kunstmatige intelligentie bij jouw content creatie? En welke kanalen vragen om welke formaten? Door de juiste tips & tricks toe te passen zorg je dat je écht online resultaat behaalt.

Krijg grip op jouw content plannen

Je stopt tijd en effort in je content creatie – en daar wil je grip op krijgen. Op basis van de data en best practices is het de taak om je content op de goede manier uit te voeren. Online succes zit in het spotten van kansen en keuzes maken op basis van data. Omarm de data die je hebt, zodat je de inzichten krijgt voor het succes van jouw content.

Aan de slag met jouw content framework

Wil jij aan de slag met het content framework? Laat hieronder jouw content uitdaging weten. Onze content marketeers staan voor je klaar!

Klaar voor digitale groei?

Dan is Huray klaar voor jou. Vertel ons jouw content uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

jasper kruiswijk Huray
Jasper Kruiswijk jasper@huray.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontdek onze andere specialismen voor groei

Zoekmachine optimalisatie
Content framework
Social Media Advertising
E-mail marketing
Campagne framework
Zoekmachine optimalisatie
Content framework
Social Media Advertising
E-mail marketing
Campagne framework