MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

Search Engine Advertising (SEA)

Mensen zoeken jouw product of dienst. Maar komen ze ook bij jou uit? Hoe eerder je zichtbaar bent, hoe groter de kans dat de gebruiker doorklikt naar jouw website.

Huray stippelt de juiste SEA-strategie voor je uit. Zo zorg je ervoor dat je doelgroep jouw website eerder tegenkomt dan die van je concurrenten.

Breng mijn kansen in kaart
Search Engine Marketing

Herkenbare SEA-uitdagingen?

Je steekt veel geld in een SEA-campagne, maar toch bereik je niet de juiste doelgroep. Niets zo frustrerend als dat je geld investeert en dit niet het gewenste resultaat oplevert. Waar loopt jouw bedrijf tegenaan?

Er ontbreekt een SEA-strategie
Je bereikt de verkeerde doelgroep
De ROAS lijkt veel te laag
Je hebt te weinig tijd voor SEA
Je SEA kwaliteits score blijft achter
Er ontbreekt een SEA-strategie
Je bereikt de verkeerde doelgroep
De ROAS lijkt veel te laag
Je hebt te weinig tijd voor SEA
Je SEA kwaliteits score blijft achter

Een doordachte SEA-strategie

In elke groeifase heb je SEA nodig. SEA is een van de middelen die jouw digitale marketingsucces bepaalt.

  • Je zoekt naar een strategie om hoger dan je concurrent op Google te staan.
  • Je merk is net opgericht en nog niet goed vindbaar op Google.
  • Je wilt mensen met de juiste zoekintentie naar je website trekken.

Het doel is om de juiste SEA-strategie in te zetten.

Haal meer uit mijn SEA

Online scoren dankzij een growth mindset

De SEA aanpak van Huray gaat verder dan alleen SEA-campagnes opzetten. Wij nemen jouw SEA-uitdaging mee in onze growth mindset en zorgen dat jij de juiste doelgroep bereikt – en blijft bereiken.

close

Data analyseren

Wat heb je tot nu toe gedaan aan SEA? Met een nulmeting krijgen we duidelijk inzichtelijk welke zoekwoorden het meest interessant zijn, wie je doelgroep is en waar kansen voor verbetering liggen.

Ideeën verzamelen

De conclusie uit de analysefase zet je om in concrete verbeterpunten. Heb je aan een Search-campagne voldoende? Of draagt Display Advertising bij aan jouw doel(en)?

Prioriteren

Nu is het tijd om prio’s te stellen. Welke punten pak je eerst op? En welke punten kun je op een later moment oppakken?

Testen & valideren

Ga aan de slag! De beste manier om erachter te komen wat wel of niet werkt, is door te testen. Zet de campagne op, stel de juiste zoekwoorden in en test of dit het gewenste resultaat levert.

Evalueren

In deze fase bekijk je wat goed en niet goed gaat. Welke zoektermen scoren goed? Of welke zoekwoorden moeten we juist uitsluiten?

Data
Analyseren

Ideeën
verzamelen

Prioriteren

Testen &
valideren

Evalueren

Data
Analyseren

Ideeën
verzamelen

Prioriteren

Testen &
valideren

Evalueren

Data analyseren

Wat heb je tot nu toe gedaan aan SEA? Met een nulmeting krijgen we duidelijk inzichtelijk welke zoekwoorden het meest interessant zijn, wie je doelgroep is en waar kansen voor verbetering liggen.

Ideeën verzamelen

De conclusie uit de analysefase zet je om in concrete verbeterpunten. Heb je aan een Search-campagne voldoende? Of draagt Display Advertising bij aan jouw doel(en)?

Prioriteren

Nu is het tijd om prio’s te stellen. Welke punten pak je eerst op? En welke punten kun je op een later moment oppakken?

Testen & valideren

Ga aan de slag! De beste manier om erachter te komen wat wel of niet werkt, is door te testen. Zet de campagne op, stel de juiste zoekwoorden in en test of dit het gewenste resultaat levert.

Evalueren

In deze fase bekijk je wat goed en niet goed gaat. Welke zoektermen scoren goed? Of welke zoekwoorden moeten we juist uitsluiten?

Onze SEA-tools die jou helpen groeien

Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo Channable logo SemRush logo Google Search Console logo Google Analytics 4 logo Google Ads logo bing ads logo

Zet jouw data om naar inzicht

Het maakt niet uit hoe goed vindbaar je website is, SEA is en blijft altijd noodzakelijk. Zet jij geen SEA in, dan doen je concurrenten het wel. Het resultaat: je concurrenten staan bovenaan de zoekresultaten en jij niet.

Door de verkregen data inzichtelijk te maken, spelen we in op de behoefte van je doelgroep. We optimaliseren de campagnes en zorgen dat de advertenties aantrekkelijk zijn voor je doelgroep. Zo groei je elke dag een beetje meer!

Aan de slag met jouw SEA-uitdaging

Impact maken met SEA? Laat hieronder jouw uitdaging weten. Onze specialisten staan voor je klaar!

Klaar voor digitale groei?

Dan is Huray klaar voor jou. Vertel ons jouw SEA-uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

Peter Christenhusz huray
Peter Christenhusz peter@huray.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontdek onze andere specialismen voor groei

Display Advertising
Zoekmachine optimalisatie
Conversie optimalisatie
Social Media Advertising
E-mail marketing
Display Advertising
Zoekmachine optimalisatie
Conversie optimalisatie
Social Media Advertising
E-mail marketing