Huray MarkeTip roundup #7: Reviews verzamelen, UTM-tags & Gen Z

Bijblijven in de snelle, digitale wereld? In Huray’s MarkeTip krijg je elke week een praktisch marketinginzicht, waarmee je direct aan de slag kunt. In deze roundup lees je de 4 #MarkeTips van de afgelopen maand: MarkeTip #25: Verzamel reviews voor extra conversies. ⭐️MarkeTip #26:  Voeg UTM-tags toe aan je campagnes. 📊MarkeTip #27: Leer van het gedrag…

Lees meer

Zo zet je reviewmarketing in voor extra conversies

Duik jij altijd eerst in de reviews voordat je een hotel boekt of een nieuwe tv koopt? Dan behoor je toch echt tot de overgrote meerderheid; maar liefst 95% van de consumenten zoekt eerst bevestiging in de ervaringen van anderen voordat ze een beslissing nemen. Het belang van reviews op je website kan dan ook…

Lees meer

Huray MarkeTip roundup #6: Socials linken, Google consent mode & buyer persona

Bijblijven in de snelle, digitale wereld? In Huray’s MarkeTip krijg je elke week een praktisch marketinginzicht, waarmee je direct aan de slag kunt. In deze roundup lees je de 4 #MarkeTips van de afgelopen maand: MarkeTip #21: Haak in op de komende feestwekenMarkeTip #22: Links je socials aan Google Mijn BedrijfMarkeTip #23: Controleer jouw Google…

Lees meer

Huray MarkeTip roundup #5: Growth mindset, sociale tijdlijn & vijf seconden test

Bijblijven in de snelle, digitale wereld? In Huray’s MarkeTip krijg je elke week een praktisch marketinginzicht, waarmee je direct aan de slag kunt. In deze roundup lees je de 4 #MarkeTips van de afgelopen maand: MarkeTip #17: Combineer creativiteit data in Growth MarketingMarkeTip #18: Voeg waarde toe aan je social tijdlijnMarkeTip #19: Schrijf positief voor…

Lees meer

Huray MarkeTip roundup #4: Doelgroep, kijkrichting & content

Bijblijven in de snelle, digitale wereld? In Huray’s MarkeTip krijg je elke week een praktisch marketinginzicht, waarmee je direct aan de slag kunt. In deze roundup lees je de 4 #MarkeTips van de afgelopen maand: MarkeTip #13: Ken jij je doelgroep? Dit levert het je opMarkeTip #14: Gebruik de kijkrichting van gezichtenMarkeTip #15: Start met…

Lees meer

Neuromarketing: het principe van de kijkrichting

Op een gemiddelde dag krijgen we als consument duizenden advertenties te zien. De “aandachtseconomie” is volop aanwezig. Door creatief gebruik van afbeeldingen en banners, proberen marketeers continu op te vallen in de overvloed aan advertenties. Jouw afbeelding op je banner, website of social post staat of valt met een basis neuromarketing principe: de kijkrichting. Ik…

Lees meer

Huray MarkeTip roundup #3: Autoriteit, Google & testen

Bijblijven in de snelle, digitale wereld? In Huray’s MarkeTip krijg je elke week een praktisch marketinginzicht, waarmee je direct aan de slag kunt. In deze roundup lees je de 4 #MarkeTips van de afgelopen maand: MarkeTip #9: Claim je autoriteit op je websiteMarkeTip #10: Regel je consent mode vóór maart 2024MarkeTip #11: Ga aan de slag…

Lees meer

AI Adoptie: Het belang van een Plan van Aanpak

Staat jouw organisatie te springen om te beginnen met AI? In dit artikel ontdek je waarom een doordachte, strategische benadering belangrijk is voor het succesvol integreren van AI binnen jouw huidige werkprocessen. We leggen de focus op de transformatieve kracht van AI & hoe je optimaal benut binnen de organisatie. Plan van a(.i.)anpak Laten we…

Lees meer

Huray MarkeTip roundup #2: Meta, advertenties & mailen

Bijblijven in de snelle, digitale wereld? In Huray’s MarkeTip krijg je elke week een praktisch marketinginzicht, waarmee je direct aan de slag kunt. In deze roundup lees je de 4 #MarkeTips van de afgelopen maand: MarkeTip #5: Tiktok als zoekmachine inzettenMarkeTip #6: Abbo-model op meta? Doe maar even niet.MarkeTip #7: Besteed meer aandacht aan… aandacht!MarkeTip…

Lees meer

Huray MarkeTip roundup #1: AI, content creatie & Google Ads

Bijblijven in de snelle, digitale wereld? In Huray’s MarkeTip krijg je elke week een praktisch marketinginzicht, waarmee je direct aan de slag kunt. In deze roundup lees je de 4 #MarkeTips van de afgelopen maand: MarkeTip #1: Inzicht met AI en Microsoft ClarityMarkeTip #2: Drie concrete tips voor betere contentMarkeTip #3: Je eigen GPT-model trainenMarkeTip…

Lees meer

Growth Marketing toepassen in marketing funnels

De Pirate Funnel van Dave McClure. Het See, Think, Do, Care-model van Google. Of het eeuwenoude AIDA-model van Elmo Lewis… Sla een marketingboek open en je vindt minstens één van deze funnel-modellen. En dat is niet gek, want het loont om met jouw marketing het moment, de boodschap en de doelgroep goed te timen. De…

Lees meer