MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

Vacature: Senior Growth  Marketeer

Geslaagde campagnestrategieën uitwerken, data tot in de details beheersen, conversies optimaliseren. You’ve been there & done that. Als ervaren growth marketeer weet je hoe het marketingspel werkt. Maar, je weet ook dat het spel nooit stopt.

Ben jij de ‘groeibaas’ die ons team én onze relaties verder laten groeien? We leggen onszelf graag tegen jouw meetlat!

Jullie zoeken mij
Zoekmachine optimalisatie

Onze favo growth eigenschappen

Het lijkt ons nogal logisch dat jij “altijd kansen spot”.  En als senior growth marketeer ben je ongetwijfeld T-Shaped onderlegd. We zoeken naar jouw eigenschappen die passen als een Huray-jas.

Je bent data gedreven
Je kent de markt trends
Je neemt graag het voortouw
Je deelt jouw kennis graag
Je test innovatieve ideeën
Je bent data gedreven
Je kent de markt trends
Je neemt graag het voortouw
Je deelt jouw kennis graag
Je test innovatieve ideeën

Even voorstellen…

Huray helpt bedrijven digitaal groeien met strategie, creativiteit en marketing. Met ons team van nu al 15 knappe koppen bouwen aan de digitale zichtbaarheid en conversie van onze klanten. Merken versterken, commerciële resultaten verhogen of lead generatie verbeteren. We doen het continu met een growth mindset: analyseren, experimenteren en optimaliseren.

We zijn goudeerlijk, rechtdoorzee en hondstrouw. We leven ons in, zitten nooit stil en zijn grenzeloos nieuwsgierig. We verrassen, prikkelen en komen met oplossingen waar ook opdrachtgevers nog niet eerder aan dachten. Maar, bovenal regelen we het altijd, hoe dan ook.

Onze collega’s maken Huray, zij dragen onze kernwaarden. Zie jij jezelf hiertussen passen? Dan richten we graag een werkplek voor je in.

Oh, wist je trouwens dat we trots onderdeel zijn van de Loyals Group? Nog meer collega’s die samen gaan voor groei!

Merken die wij helpen groeien

altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo altijd attentshop logo flexable logo babybytes logo Voeding Leeft logo AB Texel Group logo PNO logo Watergames & More logo Rijksoverheid logo Smart Letselschade logo CopyRobin logo Student Experience logo Hofclub Logo Zwart Bergman clinics logo

Groei is vooruitkijken: zo ziet jouw dag eruit

Onze digital marketeers, strategen én specialisten weten ook: een gemiddelde Huray-dag is vol verrassingen. En juist daar krijgen we energie van!

We vroegen aan mede-growth marketeer Valentijn met welke werkzaamheden zijn dagen gevuld worden:

  • Groeistrategieën uitwerken. Je vertaalt de (klant)doelstellingen naar nieuwe marketingplannen- en tactieken.
  • Duiken in de data. Met de verkregen data-inzichten trek je de conclusies die de basis vormen voor nieuwe ideeën.
  • KPI’s bepalen. Dit doe je samen met de digital marketeer én de specialisten.
  • Conversies verhogen. Je zoekt continu naar kansen om de conversie te verhogen – en je vertaalt deze naar concrete optimalisatietactieken.
  • Rapportages opstellen. Op basis van de campagneprestaties geef je aanbevelingen om de groei voor de komende periode te stimuleren.
  • Klantrelaties onderhouden. Je bent de schakel tussen de specialist en de klant. Door een sterke klantrelatie op te bouwen, ken je exact hun behoeften en doelen.
  • Trendwatching. Je toont thought leadership door nieuwe trendontwikkelingen te vertalen naar kansen en strategieën. Deze deel je met het team én de klanten.

En nee, dit doe je natuurlijk nooit alleen! Samen met het team specialisten, digital marketeers én (merk)strategen werk je als één naar de stip op de horizon van elke klant.

Dit krijg je bij Huray

Dat je een laptop van de zaak krijgt, de ruimte om thuis te werken en vakantiedagen is ook voor ons een no-brainer.

Dit geeft een beter overzicht in wat wij meer bieden:

  • Super variërende rol in een creatieve omgeving met een (vinden wij…) jong, maar wel ervaren, team
  • Onze support voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Maandsalaris binnen de range van € 3.360 – € 5.775
  • De kroeg waar we semi-verplicht de DoMiBo samen vieren
  • Onze eigen gym mét wekelijkse sportles (niet verplicht😉)
  • Chef Jeoffrey. Ten minste, niet Jeoffrey zelf; maar wel zijn overheerlijke lunches die dagelijks voor je klaarstaan

Afvinken maar

Als senior growth marketeer gaan we ervanuit dat jíj degene bent die weet wat wij nodig hebben. Maar we zijn eigenwijs genoeg om zelf toch wat puntjes op een rij te zetten voor de perfecte match:

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma in marketing, bedrijfskunde of een vergelijkbaar veld.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in marketing. Mét aanzienlijke nadruk op growth marketing en strategische marketingplanning.
  • Je hebt diepgaande kennis van growth marketingprincipes, digitale marketingkanalen en geavanceerde marketingtools.
  • Je bent een analytisch genie en kunt complexe datasets vertalen naar bruikbare inzichten en actieplannen.
  • Je hebt bewezen ervaring in het leiden van teams en het inspireren van anderen om uitmuntende resultaten te behalen.

Check, check, dubbelcheck? We vertellen je graag nog veel meer over onze opdrachtgevers, onze kernwaarden en werkmethodes. Maar, nog veel liever leren we jou – en jouw growth mindset- kennen! Tijd voor een kopje koffie?

Kom jij koffiedrinken?

We kijken ernaar uit! Laat even jouw gegevens achter. Wie weet zijn we de match waar we al die tijd naar zochten. Heb je vragen over de functie? Mail dan even naar niels@huray.nl, maakt het allemaal nog net even wat persoonlijker.

Niels Huijgens Tukker - Huray
Niels Huijgens Tukker niels@huray.nl