Groei is vooruitkijken: zo ziet jouw dag eruit
Onze digital marketeers, strategen én specialisten weten ook: een gemiddelde Huray-dag is vol verrassingen. En juist daar krijgen we energie van!
We vroegen aan mede-growth marketeer Valentijn met welke werkzaamheden zijn dagen gevuld worden:
- Groeistrategieën uitwerken. Je vertaalt de (klant)doelstellingen naar nieuwe marketingplannen- en tactieken.
- Duiken in de data. Met de verkregen data-inzichten trek je de conclusies die de basis vormen voor nieuwe ideeën.
- KPI’s bepalen. Dit doe je samen met de digital marketeer én de specialisten.
- Conversies verhogen. Je zoekt continu naar kansen om de conversie te verhogen – en je vertaalt deze naar concrete optimalisatietactieken.
- Rapportages opstellen. Op basis van de campagneprestaties geef je aanbevelingen om de groei voor de komende periode te stimuleren.
- Klantrelaties onderhouden. Je bent de schakel tussen de specialist en de klant. Door een sterke klantrelatie op te bouwen, ken je exact hun behoeften en doelen.
- Trendwatching. Je toont thought leadership door nieuwe trendontwikkelingen te vertalen naar kansen en strategieën. Deze deel je met het team én de klanten.
En nee, dit doe je natuurlijk nooit alleen! Samen met het team specialisten, digital marketeers én (merk)strategen werk je als één naar de stip op de horizon van elke klant.
Dit krijg je bij Huray
Dat je een laptop van de zaak krijgt, de ruimte om thuis te werken en vakantiedagen is ook voor ons een no-brainer.
Dit geeft een beter overzicht in wat wij meer bieden:
- Super variërende rol in een creatieve omgeving met een (vinden wij…) jong, maar wel ervaren, team
- Onze support voor jouw persoonlijke ontwikkeling
- Maandsalaris binnen de range van € 3.360 – € 5.775
- De kroeg waar we semi-verplicht de DoMiBo samen vieren
- Onze eigen gym mét wekelijkse sportles (niet verplicht😉)
- Chef Jeoffrey. Ten minste, niet Jeoffrey zelf; maar wel zijn overheerlijke lunches die dagelijks voor je klaarstaan
Afvinken maar
Als senior growth marketeer gaan we ervanuit dat jíj degene bent die weet wat wij nodig hebben. Maar we zijn eigenwijs genoeg om zelf toch wat puntjes op een rij te zetten voor de perfecte match:
- Je hebt een bachelor- of masterdiploma in marketing, bedrijfskunde of een vergelijkbaar veld.
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in marketing. Mét aanzienlijke nadruk op growth marketing en strategische marketingplanning.
- Je hebt diepgaande kennis van growth marketingprincipes, digitale marketingkanalen en geavanceerde marketingtools.
- Je bent een analytisch genie en kunt complexe datasets vertalen naar bruikbare inzichten en actieplannen.
- Je hebt bewezen ervaring in het leiden van teams en het inspireren van anderen om uitmuntende resultaten te behalen.
Check, check, dubbelcheck? We vertellen je graag nog veel meer over onze opdrachtgevers, onze kernwaarden en werkmethodes. Maar, nog veel liever leren we jou – en jouw growth mindset- kennen! Tijd voor een kopje koffie?