CRO: Haal het maximale uit je bezoekers

Je hebt veel tijd in je website gestoken. Bloed, zweet en tranen in het schrijven van je pagina’s gelegd en prachtige afbeeldingen toegevoegd. Maar converteren? Ho maar.

 

Waarom Waarom haken mensen af voordat ze besteld hebben?

Wil je weten hoe je meer uit je website kunt halen? Of je nu een hogere conversie, meer leads of betere klanttevredenheid nastreeft, wij helpen je graag om jouw doelen te bereiken. Bij Huray geloven we dat elk detail telt als het gaat om conversie-optimalisatie (CRO).

CRO munten

maximale omzet halen uit je huidige website verkeer

Jouw website heeft een doel. Of het nu gaat om het downloaden van een brochure, een aankoop of contactgegevens achterlaten. Het vreet aan je als jouw websitebezoekers je digitale etalage wel bekijken, maar niet overgaan tot actie. Waar loop jij tegenaan?

Je website converteert niet

Bezoekers bereiken je contactpagina niet

De bezoekers kwaliteit van je campagne is laag

Je weet niet hoe je met A/B testen moet starten

Onze unieke CRO-aanpak

Inventarisatiegesprek

We starten met een inventarisatie gesprek om te bepalen welke vragen er zijn en ervoor te zorgen dat de juiste analyse gemaakt wordt. 

Start document invullen

Om alle vragen gedocumenteerd te hebben vragen wij je een document in te vullen zodat onze experts alle informatie op een rijtje hebben. 

Toegang verlenen tot alle kanalen

Om de analyse te kunnen maken hebben wij toegangen nodig tot de juiste kanalen. Zodra de toegang verleend is kunnen we aan de slag. 

Analyse uitvoeren

Onze CRO experts duiken in de data van alle kanalen en gaan op zoek naar de verbeterpunten van de website. 

CRO rapport presentatie

Onze CRO expert neemt je mee in alle bevindingen en welke optimalisatieslagen er op de site gedaan kunnen worden om de conversie te verbeteren. Samen met de presentatie leveren we het document op om op verder te borduren. 

Voorbeeld van
Ons CRO-rapport

Ons CRO rapport is opgedeeld in 5 stappen. We starten met een kwantitatieve analyse waarin we alle overkoepelende data bekijken. Vervolgens duiken we dieper in een segment analyse om te kijken wat goed presteert en wat minder. Daarna maken we een conversie analyse. Aansluitend schrijven we CRO en UX adviezen op basis van de uitkomsten en tot slot hebben we een aantal neuromarketing adviezen.

Ik wil een CRO-analyse

Naam(Vereist)