Jouw doelgroep identificeren
In twee sessies doorgronden we je doelgroep, je buyer persona’s en je customer journey, zodat je precies weet wat je doelgroep drijft, wat ze willen en hoe je ze kunt helpen.
Sessie 1
In de eerste sessie duiken we diep in je doelgroep door hun profiel helemaal bloot te leggen. We werken diverse persona’s uit. Wat is hun pijn, doel & karakter en welke informatiebronnen raadplegen zij? Zo krijg je een helder beeld van je potentiële klanten. Daarnaast brengen we in kaart hoe deze persona’s in aanraking komen met je merk of bedrijf op basis van content en kanalen. Zo weet je welke middelen je moet inzetten en met welke intentie.
Sessie 2
In de tweede sessie presenteren we de uitwerkingen van de buyer persona’s en de customer journey. We laten je zien hoe je je doelgroep kunt aanspreken, informeren en overtuigen met relevante en waardevolle content. We geven je format voorstellen voor uitingen, zodat je je merk kunt versterken en je doelgroep kunt activeren. Met dit document heb je een solide basis voor een communicatiestrategie voor je merk.