MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

Customer Experience (CX)

Wil je meer klanten aantrekken en binden met je merk of bedrijf? Dan is het essentieel om te weten wie je doelgroep is en hoe je deze kunt bereiken met de juiste boodschap.

Met de Customer Experience breng je samen met Huray jouw doelgroep in kaart. En bepaal je zo een marketingstrategie waarmee jouw merk groeit.

Ik wil mijn doelgroep in kaart brengen
Search Engine Marketing

Herkenbare CX uitdagingen?

Je bent jouw product of dienst machtig. Maar jouw doelgroep aanspreken, met de juiste boodschap op het goede moment – dat blijkt nogal een uitdaging.

Waar loop jij tegenaan?

De wensen v/d doelgroep in kaart brengen
Je weet niet welke kanalen relevant zijn
Intern is onduidelijk wie de doelgroep is
Je mist de juiste communicatie
De wensen v/d doelgroep in kaart brengen
Je weet niet welke kanalen relevant zijn
Intern is onduidelijk wie de doelgroep is
Je mist de juiste communicatie

Jouw doelgroep identificeren

In twee sessies doorgronden we je doelgroep, je buyer persona’s en je customer journey, zodat je precies weet wat je doelgroep drijft, wat ze willen en hoe je ze kunt helpen.

Sessie 1

In de eerste sessie duiken we diep in je doelgroep door hun profiel helemaal bloot te leggen. We werken diverse persona’s uit. Wat is hun pijn, doel & karakter en welke informatiebronnen raadplegen zij?  Zo krijg je een helder beeld van je potentiële klanten. Daarnaast brengen we in kaart hoe deze persona’s in aanraking komen met je merk of bedrijf op basis van content en kanalen. Zo weet je welke middelen je moet inzetten en met welke intentie.

Sessie 2 

In de tweede sessie presenteren we de uitwerkingen van de buyer persona’s en de customer journey. We laten je zien hoe je je doelgroep kunt aanspreken, informeren en overtuigen met relevante en waardevolle content. We geven je format voorstellen voor uitingen, zodat je je merk kunt versterken en je doelgroep kunt activeren. Met dit document heb je een solide basis voor een communicatiestrategie voor je merk.

Breng mijn doelgroep in kaart

Inzicht in jouw Customer Experience

In een doorlooptijd van 4 weken creëren onze CX-specialisten jouw website design. De deliverables zijn helder en worden op maat gemaakt op basis van jouw online doelen.

CX-sessie op locatie

Tijdens de sessie identificeren we gezamenlijk jouw doelgroep. Welke personen kom jij tegen als (potentiële) klant? Zijn dit de juiste personen en wat drijft hen?

Online onderzoek

Waar zit jouw doelgroep precies? En wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen binnen de markt?

Matchen van input

Het onderzoek koppelen we aan de input uit de sessie. De punten die écht concreet zijn voor jouw doelgroep nemen we mee.

Terug presenteren

Jouw doelgroep, buyer persona(‘s) en communicatie vatten we samen in een document en presenteren we. Zo kunnen we valideren wat wel en niet klopt.

Feedback verwerken

De feedback wordt in het document verwerkt om uiteindelijk met een CX-document te komen. Dit document is de blauwdruk om met jouw merk de juiste doelgroep te bereiken.

Krijg grip op jouw doelgroep

De Customer Experience is een sterke basis voor je merk of organisatie. Het geeft je niet alleen inzicht in je doelgroep, maar ook de middelen om ze te bereiken en te binden. Met de Customer Experience van Huray onderscheid je je van de concurrentie. En bied je jouw klanten een onvergetelijke ervaring.

Aan de slag met jouw Customer Experience

Wil jij je doelgroep écht leren kennen en deze op de juiste manier bereiken? Laat hieronder jouw uitdaging weten. Onze CX-strategen gaan graag met je in gesprek.

Klaar voor digitale groei?

Dan is Huray klaar voor jou. Vertel ons jouw merk-uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

Bram Bode huray
Bram Bode bram@huray.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontdek onze andere specialismen voor groei

User Experience
Campagne Framework
Merkidentiteit
Websites
Merkstrategie
User Experience
Campagne Framework
Merkidentiteit
Websites
Merkstrategie