Customer Experience (CX)

Wil je meer klanten aantrekken en binden met je merk of bedrijf? Dan is het essentieel om te weten wie je doelgroep is en hoe je deze kunt bereiken met de juiste boodschap. Met Customer Experience breng je samen met Huray jouw doelgroep in kaart. En bepaal je zo een marketingstrategie waarmee jouw merk groeit.

Krijg grip op jouw doelgroep

De Customer Experience is een sterke basis voor je merk of organisatie. Het geeft je niet alleen inzicht in je doelgroep, maar ook de middelen om ze te bereiken en te binden. Met de Customer Experience van Huray onderscheid je je van de concurrentie. En bied je jouw klanten een onvergetelijke ervaring.

Onze aanpak: Sessie op locatie, online onderzoek, matchen van de input aan de onderzoeksresultaten, terug presenteren, feedback verwerken en dan de definitieve oplevering.

Huray truck

Herkenbare CX uitdagingen

Je bent jouw product of dienst machtig. Maar jouw doelgroep aanspreken, met de juiste boodschap op het goede moment โ€“ dat blijkt nogal een uitdaging. Waar loop jij tegenaan?

De wensen van de doelgroepen in kaart brengen?

Je weet niet welke kanalen relevant zijn?

Intern is onduidelijk wie de doelgroep is?

Je mist de juiste communicatie?

Onze unieke customer experience (CX) aanpak

Stap 1: Sessie op locatie

We starten met een kennismakingssessie op locatie waarin we samen de doelgroep analyseren. We zorgen dat we informatie winnen over personaโ€™s, klantbehoeften, communicatie-uitdagingen en merkervaringen.

Stap 2: Online onderzoek

Op basis van de eerste sessie voeren we een aanvullend online onderzoek uit. Denk aan doelgroepdata, klantgedrag en branche-inzichten.ย 

Stap 3: Matchen van input en inzichten

We koppelen de input uit de sessie op locatie aan de online onderzoeksresultaten. Zo valideren we personaโ€™s, klantreizen en touchpoints. Zo ontstaat er een betrouwbaar en onderbouwd klantbeeld.

Stap 4: Terugkoppeling & presentatie

We presenteren onze bevindingen en aanbevelingen in een duidelijke sessie. Je krijgt inzicht in buyer personaโ€™s, de customer journey, geschikte kanalen en formatvoorstellen voor jouw communicatie.

Stap 5: Feedback verwerken

Op basis van jullie feedback verfijnen we het plan. We zorgen dat de strategie volledig aansluit bij je merkidentiteit, interne processen en commerciรซle doelen.

Stap 6: Definitieve oplevering

Je ontvangt een compleet en bruikbaar document met uitgewerkte personaโ€™s, journeys, contentformats en een kanaalstrategie. Een concreet fundament voor gerichte communicatie en groei.

Huray growth marketing

Jouw doelgroep identificeren

Huray growth marketing model

In twee sessies doorgronden we je doelgroep, je buyer personaโ€™s en je customer journey, zodat je precies weet wat je doelgroep drijft, wat ze willen en hoe je ze kunt helpen.

Huray growth marketing model

Sessie 1

In de eerste sessie duiken we diep in je doelgroep door hun profiel helemaal bloot te leggen. We werken diverse personaโ€™s uit. Wat is hun pijn, doel & karakter en welke informatiebronnen raadplegen zij? Zo krijg je een helder beeld van je potentiรซle klanten. Daarnaast brengen we in kaart hoe deze personaโ€™s in aanraking komen met je merk of bedrijf op basis van content en kanalen. Zo weet je welke middelen je moet inzetten en met welke intentie.

Sessie 2

In de tweede sessie presenteren we de uitwerkingen van de buyer personaโ€™s en de customer journey. We laten je zien hoe je je doelgroep kunt aanspreken, informeren en overtuigen met relevante en waardevolle content. We geven je format voorstellen voor uitingen, zodat je je merk kunt versterken en je doelgroep kunt activeren. Met dit document heb je een solide basis voor een communicatiestrategie voor je merk.

AAN DE SLAG MET JOUW CUSTOMER EXPERIENCE

Wil jij je doelgroep รฉcht leren kennen en deze op de juiste manier bereiken? Laat hieronder jouw uitdaging weten.

Ik wil groeien