CRO: Haal het maximale uit je bezoekers
Je hebt veel tijd in je website gestoken. Bloed, zweet en tranen in het schrijven van je pagina’s gelegd en prachtige afbeeldingen toegevoegd. Maar converteren? Ho maar.
Waarom Waarom haken mensen af voordat ze besteld hebben?
Wil je weten hoe je meer uit je website kunt halen? Of je nu een hogere conversie, meer leads of betere klanttevredenheid nastreeft, wij helpen je graag om jouw doelen te bereiken. Bij Huray geloven we dat elk detail telt als het gaat om conversie-optimalisatie (CRO).
maximale omzet halen uit je huidige website verkeer
Jouw website heeft een doel. Of het nu gaat om het downloaden van een brochure, een aankoop of contactgegevens achterlaten. Het vreet aan je als jouw websitebezoekers je digitale etalage wel bekijken, maar niet overgaan tot actie. Waar loop jij tegenaan?
Je website converteert niet
Bezoekers bereiken je contactpagina niet
De bezoekers kwaliteit van je campagne is laag
Je weet niet hoe je met A/B testen moet starten
Onze unieke CRO-aanpak
Inventarisatiegesprek
We starten met een inventarisatie gesprek om te bepalen welke vragen er zijn en ervoor te zorgen dat de juiste analyse gemaakt wordt.Â
Start document invullen
Om alle vragen gedocumenteerd te hebben vragen wij je een document in te vullen zodat onze experts alle informatie op een rijtje hebben.Â
Toegang verlenen tot alle kanalen
Om de analyse te kunnen maken hebben wij toegangen nodig tot de juiste kanalen. Zodra de toegang verleend is kunnen we aan de slag.Â
Analyse uitvoeren
Onze CRO experts duiken in de data van alle kanalen en gaan op zoek naar de verbeterpunten van de website.Â
CRO rapport presentatie
Onze CRO expert neemt je mee in alle bevindingen en welke optimalisatieslagen er op de site gedaan kunnen worden om de conversie te verbeteren. Samen met de presentatie leveren we het document op om op verder te borduren.Â
Voorbeeld van
Ons CRO-rapport
Ons CRO rapport is opgedeeld in 5 stappen. We starten met een kwantitatieve analyse waarin we alle overkoepelende data bekijken. Vervolgens duiken we dieper in een segment analyse om te kijken wat goed presteert en wat minder. Daarna maken we een conversie analyse. Aansluitend schrijven we CRO en UX adviezen op basis van de uitkomsten en tot slot hebben we een aantal neuromarketing adviezen.