huray-watermark-gray

Yield Projecten

Yield projecten, van eigenaar-gedreven naar schaalbaar merk

De vraag aan Huray
“Om verder te kunnen groeien, willen we minder afhankelijk zijn van opdrachten via persoonlijke relaties. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?”

Yield case

Het groeiresultaat van Yield Projecten

Een vernieuwde positionering

Een rebranding van het logo

Een creatief campagne concept

Uitdaging

Yield, een aanbieder van projectinrichting en audiovisuele oplossingen voor commerciële gebouwen en scholen, wilde hun merk versterken. In de afgelopen 30 jaar had de directeur-eigenaar het bedrijf opgebouwd. Om verder te groeien, wilde het merk minder afhankelijk zijn van de opdrachten vanuit persoonlijke relaties van de eigenaar. De uitdaging? Yield transformeren naar een schaalbaar merk met een onderscheidend aanbod.

AdobeStock_451783990
Drie krachten

Aanpak

We begonnen met een merkessentie-sessie, opgesplitst in twee delen: een met het kernteam en een met het gehele team. We keken naar de markt en bespraken de visie van de eigenaar. Een klaslokaal zonder interactief bord is inmiddels ondenkbaar.

De Kracht van Yield

Toch worden projectinrichting- en audiovisuele vraagstukken nog vaak apart behandeld. Hier komt de kracht van Yield duidelijk naar voren: een unieke combinatie van maatwerk projectinrichting en diepgaande audiovisuele expertise, ondersteund door hun eigen fabriek die op maat gemaakte meubels produceert.

Positionering: "Waar ruimte & technologie samenkomen."

Resultaat

Audiovisuele elementen zijn niet langer optioneel, maar essentieel voor moderne ruimtes. Met een focus op de geïntegreerde aanpak van Yield, gingen we aan de slag met de herpositionering. “Waar ruimte & technologie samenkomen” werd het hart van het merk. Dit vertaalden we in een strakke merkidentiteit, een rebranding van het logo en de huisstijl en een creatief campagne concept. Stapsgewijs transformeerden we Yield van een eigenaar-gedreven bedrijf naar een sterk merk dat op zichzelf staat.

MicrosoftTeams-image-1-1828x1500
Europese concurrentie

Ook rebranden?

Sta jij voor een herpositionering of wil je jouw merk online sterker neerzetten? Huray denkt graag met je mee. Binnen de Loyals Groep hebben we alles in huis om van jouw rebranding een succesverhaal te maken.

Ook digitaal groeien?

Dan is Huray jouw partner. Vertel ons jouw digitale uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

Huray Niels

Niels Huijgens Tukker

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.