Student Experience
Growth marketing voor internationale uitbreiding
De vraag aan Huray
โHoe kunnen we Student Experience als internationaal merk neerzetten?โ
Het groeiresultaat van Student Experience
70% meer SEO verkeer
90% lagere kosten per conversie
28,5 miljoen online impressies
27 duizend reacties op studio aanbod
Uitdaging
Om de internationale plannen van Student Experience te verwezenlijken, werd er online een nieuwe strategie toegepast. Een domeinnaam-omzetting van โ.nlโ naar โ.comโ. En natuurlijk: het bereiken van een nieuwe doelgroep. Specifiek in Spanje, Madrid, de locatie van het eerste internationale studentencomplex van Student Experience.
Als jarenlange strategische marketingpartner werd Huray benaderd om de digitale aanpak samen om te zetten.
Oplossing
De ondersteuning bij Student Experience lag op twee vlakken. Ten eerste werd een migratieplan opgesteld voor de domeinverhuizing. Met een duidelijk doel: zo veel mogelijk SEO-verkeer en autoriteit behouden. Het migratieplan was inclusief een communicatieplan richting alle stakeholders van Student Experience.
Het migratieplan ging hand in hand met een growth plan om aan de naamsbekendheid in Spanje te werken. We zetten hierbij in op doelgroepen met zowel een latente (onbewuste) en manifeste (bewuste) behoefte. Met de daarbij horende digitale kanalen.
โHuray verzorgt en beheert al jaren de onlinecampagnes voor Student Experience. Ze nemen het volledige proces, van strategie tot uitvoering, moeiteloos op zich. Ze komen met innovatieve ideeรซn en zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Resultaten worden duidelijk en overzichtelijk gerapporteerd.
We zijn heel erg tevreden over de inzet en deskundigheid van het team!โ
โ Letty, Student Experience
Resultaat dankzij een growth mindset
Met onze growth mindset zorgen we voor een toegevoegde waarde in elke fase van de campagne. De belangrijkste learnings in elke fase zetten we op een rij.
De juiste focus om te groeien
Conclusie
Student Experience heeft een grote internationale slag gemaakt. De domeinmigratie was een groot succes en daarnaast opende in april de eerste locatie in Spanje. In 3 maanden tijd zijn 50% van de studioโs verhuurd.
Ook digitaal groeien?
"*" geeft vereiste velden aan