huray-watermark-gray

GoShine

Van Droomhuis360 naar GoShine: succesvolle rebranding dankzij Huray en Nextly

De vraag aan Huray
โ€œOns merk sluit niet meer aan bij waar we als bedrijf werkelijk voor staan, kunnen jullie ons helpen?โ€

Goshine

herpositionering

Wanneer een merk niet meer aansluit bij waar je als bedrijf werkelijk voor staat, is het tijd om opnieuw naar je positionering te kijken. Dat was precies het geval bij Droomhuis360, specialist in vastgoedfotografie. De technische voorsprong was er altijd al, maar inmiddels ligt de รฉchte kracht in constante kwaliteit, herkenbare stijl en gemak voor de makelaar. Tijd voor een nieuwe uitstraling รฉn een nieuwe naam: GoShine.

AdobeStock_451783990
Drie krachten

Van merkstrategie tot shining website

De klant schakelde een merkstrateeg in voor de naam en huisstijl. Vervolgens was het aan Huray om de nieuwe merkidentiteit te vertalen naar een online strategie. Samen met zusterbedrijf Nextly hebben we een website ontwikkeld die shinet รฉn naadloos aansluit op de klantbeleving van vandaag.

Van รฉรฉn dienst naar twaalf ingangen

GoShine biedt รฉรฉn compleet pakket voor vastgoedfotografie, tegen een vaste, lage prijs. Tijdens een strategiesessie ontdekten we dat dit pakket bestaat uit twaalf afzonderlijke diensten, van dronefotografie tot energielabels. Door voor elk onderdeel een aparte pagina te maken, vergroten we de online zichtbaarheid aanzienlijk.

GoShine zal niet alleen gevonden worden op โ€œvastgoedfotografieโ€, maar ook op gerichte zoektermen als โ€œtuinfotografieโ€ of โ€œenergielabel aanvragenโ€.

Content die werkt, ook voor advertising

Bij Huray zijn we altijd op zoek naar synergie. De nieuwe dienstenpaginaโ€™s zijn ingericht met duidelijke USPโ€™s en overtuigende call-to-actions. Ideaal om ook als landingspaginaโ€™s voor online campagnes te gebruiken. Huray zou Huray niet zijn als we niet alles meetbaar zouden maken. Presteert een pagina minder goed? Dan optimaliseren we de inhoud. Rendeert een advertentie niet? Dan testen we nieuwe varianten. Zo blijven we continu finetunen.

Met deze aanpak zetten we GoShine stevig op de kaart. Uit ervaring weten we dat deze strategie de winnende is. Samen met de klant zorgen we ervoor dat GoShine hรฉt merk wordt voor vastgoedfotografie in Nederland.

MicrosoftTeams-image-1-1828x1500
Aandacht is geen klik. Tijd om anders te meten

Ook rebranden?

Sta jij voor een herpositionering of wil je jouw merk online sterker neerzetten? Huray denkt graag met je mee. Binnen de Loyals Groep hebben we alles in huis om van jouw rebranding een succesverhaal te maken.

Ook digitaal groeien?

Dan is Huray jouw partner. Vertel ons jouw digitale uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

Huray Niels

Niels Huijgens Tukker

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.