ATL Logistics
Een omnichannel aanpak.
De vraag aan Huray
โHoe kunnen wij 5 a 10 nieuwe A-klanten verwelkomen via digitale marketing?โ
Het groeiresultaat van ATL Logistics
94% meer traffic
209% meer conversies
Verdubbeling offerte aanvragen
34% stijging conversieratio
Uitdaging
ATL Logistics wilde meer aandacht voor de verschillende manieren van transport (zeevracht, luchtvracht) en de verschillende regioโs waarin ze opereren (Amerika, Aziรซ, Afrika, Australiรซ en in de Arabische landen).
Huray werd gevraagd om een digitale multichannel campagne op te zetten.
Oplossing
Vanwege de afhankelijkheid van het transport naar China, focusten we op transport naar andere Aziatische landen. Op basis van account based marketing via LinkedIn bereikten we de bedrijven die het meest interessant zijn voor ATL Logistics. In de volgende stap in de funnel bereikten we huidige websitebezoekers opnieuw via remarketing campagnes op Meta Ads.
Het doel is om het gedifferentieerde productaanbod van ATL Logistics nogmaals onder de aandacht te brengen. En uiteindelijk de kwalitatieve conversies op de website te verhogen.
Resultaat dankzij een growth mindset
Met onze growth mindset zorgen we voor een toegevoegde waarde in elke fase van de campagne. De belangrijkste learnings in elke fase zetten we op een rij.
De juiste focus om te groeien
Conclusie
Met de gestelde marketingaanpak behalen we de doelen voor ATL Logistics. Door eerst de data te analyseren en daar conclusies uit te halen, wist het team al snel waar โde lekkenโ in de funnel zaten. Door de omnichannel-strategie bereiken we de doelgroep op diverse momenten en leiden we hen stapsgewijs naar conversie. De verwachtingen van de klant werden hiermee overtroffen.
Ook digitaal groeien?
"*" geeft vereiste velden aan