Smart Letselschade
Als merk meetbaar top-of-mind worden
De vraag aan Huray
“Hoe worden wij landelijk hét merk op gebied van letselschade?”
Het groeiresultaat Smart Letselschade
+42% Branded Search
Landelijke dekking
+58% meer leads
88% merk verbetering
Uitdaging
“Een landelijk bekend merk zijn op het gebied van letselschade.” Dat is de – gezamenlijk met Huray bepaalde – stip op de horizon van Smart Letselschade. Maar hoe vertaal je deze stip naar concrete marketingactiviteiten? Zeker als je vooral pas top-of-mind moet zijn op het moment dat het écht nodig is?
Oplossing
De persoonlijke aanpak van Smart Letselschade, in combinatie met de expertise van de specialisten, maakt hen uniek in de letselschadebranche. De verwachting van Smart Letselschade richting ons team is vooral de weerspiegeling van hen als afzender van het merk realiseren.
Dit doen we o.a. met een authentieke doorvertaling in een website, visuele branding en een effectieve marketingstrategie. Door relevante content vanuit diverse invalshoeken, zorgen we dat het merk onderscheidend blijft in de branche. Altijd gevalideerd vanuit data.
Resultaat dankzij een growth mindset
Met onze growth mindset zorgen we voor een toegevoegde waarde in elke fase van de campagne. De belangrijkste learnings in elke fase zetten we op een rij.
De juiste focus om te groeien
Conclusie
De growth aanpak en intensieve werkzaamheden heeft na 12 maanden geleid tot 42% meer branded search verkeer en 58% meer leadformulieren. Deze resultaten bereikten we door continu te optimaliseren op basis van relevante gebruikersdata.
Dit gaat zowel over de beleving op de website, als de manier waarop de doelgroep reageert op social media advertenties. Marktingtools als Google Analytics, Semrush en Clarity helpen hierbij om key-learnings uit gedrag te ventileren tot concrete optimalisaties.
Ook digitaal groeien?
"*" geeft vereiste velden aan