huray-watermark-gray
Gerben Kloosterman
Gerben Kloosterman

Growth Marketeer

Maak gebruik van Atomic content

Marketing draait steeds minder om eenvoud en steeds meer om maatwerk. Je klant verwacht content die exact op het juiste moment en in de juiste vorm aansluit bij zijn behoefte. Maar hoe doe je dat schaalbaar? Atomic content helpt je om slim en efficiรซnt te personaliseren, zonder dat je voor elke doelgroep iets nieuws hoeft te maken.

Atomic content

Wat is Atomic content?

Atomic content is het opdelen van content in kleine, herbruikbare bouwstenen: denk aan zinnen, visuals of quotes. Deze โ€˜atomenโ€™ kun je flexibel combineren tot verschillende versies van een campagne, e-mail of landingspagina. Het is de basis voor schaalbare personalisatie.

Waarom is het waardevol?

  • ๐Ÿ”นJe maakt sneller content op maat voor specifieke segmenten of personaโ€™s.
  • ๐Ÿ”นHet verbetert de relevantie en performance van je campagnes.
  • ๐Ÿ”นIn combinatie met marketing automation en AI kun je zelfs automatisch de juiste contentmix samenstellen op basis van gedrag of voorkeuren.

MAND ๐Ÿงบ: Deel je content op in kleine, herbruikbare bouwstenen. Knip grotere stukken op in kleine, herbruikbare contentblokken die je flexibel kunt combineren. Zo speel je in op de behoefte van je doelgroep, schaal je personalisatie moeiteloos op รฉn werk je efficiรซnter met hetzelfde team en budget.

Meer tips zoals deze? Meld je aan voor Hurayโ€™s Marketip via onderstaand formulier. Of volg onze wekelijkse tip op LinkedIn!

Gerben Kloosterman
Gerben Kloosterman

Growth Marketeer

Ontvang onze groeitips

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.