MENU
SLUITEN
Huray up

Op zoek naar digitale groei? Let’s grab a coffee.

Bellen Mailen
Huray watermark

6 marketingboeken die jouw vakantie vullen

#funfact: bijna 70% van alle Nederlanders leest op vakantie. Grote kans dus dat er ook in jouw koffer een boek of e-reader zit. Of een luisterboek-app is geïnstalleerd op je telefoon. Het is ook gewoon heerlijk ontspannen. Huray zoekt de twee idealen op en zorgt dat jij tijdens je vakantie goed ontspant, zonder je focus te verliezen.

Hieronder vind je de zes favoriete boeken die onze merkstrategen en marketingspecialisten lezen. Zo kom jij uitgerust én geïnspireerd terug op kantoor!

Marketingboeken Tips

De eerste 90 dagen – Michael D. Watkins

Persoonlijke ontwikkeling

Snel meters maken. Dat wil je met je merk of een nieuwe campagne, maar begint altijd bij jezelf. Waar jij na de zomer ook mee start: met dit boek zorg je dat het een vliegende start wordt.  Je leert hoe je je goed voorbereidt, een sterk team om je heen bouwt en de samenwerking aangaat. Zo blijf jij jezelf ontwikkelen en help je jouw team groeien. Want je weet: marketing = teamwerk op veel vlakken.

De eerste 90 dagen

Meer doen in minder tijd – Jan-Dirk Reijneveld

Growth Marketing

Als marketeer ben je altijd aan het prioriteren, tegelijk heb je meerdere klanten of campagnes lopen die allemaal even belangrijk zijn.  Jan-Dirk Reijneveld geeft je als mens grip op het stellen van doelen, die je als marketeer ook op professioneel vlak kan toepassen. Dankzij dit boek let je niet alleen op je eigen prioriteiten, maar ook op die van jouw collega’s, waardoor je samen voor het maximale resultaat kan gaan.

 

Meer doen in minder tijd

Sterk digitaal merk – Ingmar de Lange

Merkstrategie

Elk merk begon ooit met een ideaal, een stip op de horizon. Maar het digitale tijdperk zorgt ervoor dat er steeds meer gericht wordt op klikprijzen en CTR’s en het merk zelf verloren gaat. Nu lijkt ‘het merk bouwen’ weer terug op de agenda. Wat is er gebeurd? En vooral: hoe zorg je dat je in deze digitale tijd een sterk merk bouwt? Ingmar de Lange vertelt het je in dit moderne, laagdrempelig geschreven boek. Ideaal tijdens de zon-uurtjes!

Sterk digitaal merk

Social GOAT – 433

Social Media Marketing

Elke social media marketeer heeft een haat-liefde verhouding met het social media algoritme. Je kan uren spenderen aan een video die nog geen 100 views krijgt, terwijl ‘dat snelle filmpje’ viraal gaat. Voetbalfan-account 433 is in een paar jaar tijd met 62+ miljoen volgers de absolute GOAT geworden op social media. Of je nu voetbalfan bent of niet, dit boek is een must read als jij na de zomer écht wilt scoren op social media.

Social Goat

Shoe Dog – Phil Knight

Merkstrategie

Wist je dat de Nike ‘swoosh’ werd ontworpen voor $35? Oprichter Phil Knight was er niet heel enthousiast over en dacht dat het wel ‘zou wennen’. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. In zijn memoires “Shoe Dog” lees je hoe een van de meest iconische merken in de geschiedenis is ontstaan. Je leest over de strategieën, de uitdagingen en beslissingen die bijdroegen aan het succes van Nike. Een waardevol boek voor elke marketeer!

Shoe Dog Phil Knight

Lean Analytics – Alistair Croll & Benjamin Yoskovitz

Conversion Rate Optimization

De perfecte A/B-test opzetten? Het succes van je campagnes doormeten op basis van KPI’s? Dan heb je veel aan dit boek! Lean Analytics bevat veel goede casestudy’s, adviezen en richtlijnen en het helpt echt om een bedrijf snel te laten groeien. Het is een praktisch boek voor iedereen die (data) perspectief zoekt voor zijn of haar marketingwerkzaamheden.

Lean Analytics Alistair Croll

Nog meer zomerse marketinginspiratie?

Met de zomer voor de deur is het heel verstandig dat ook jij even uittuned. Maar misschien komt de zomer dit jaar voor jou wel te vroeg. Ben je op een missie om je deze zomer goed voor te bereiden op de ‘tweede helft’ van het jaar. En wil je daarom juist nu doorpakken.

Meld je aan voor de zomermailing van Huray en ontvang boordevol;

  • Inspiratie
  • Praktische tools
  • Waardevolle inzichten

Om deze zomer voldoende te ontspannen, maar niet verslappen.

Meld je hieronder aan!

Een zomer vol inspiratie

Ontspannen de zomer door, zonder te verslappen. Meld je aan voor de Huray zomermailing en ontvang zes weken lang wekelijks een mail boordevol inspiratie, praktische tools en waardevolle inzichten. Om deze zomer voldoende te ontspannen, maar niet te verslappen.

"*" geeft vereiste velden aan

Wat is je naam?*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.