Huray duikt in de digitale wereld van AI tools
Dat het marketinglandschap continu verandert, dat is niets nieuws. Maar, de komst van ChatGPT in november โ22 heeft de wereld behoorlijk op zijn kunstmatige kop gezet. Tools ontwikkelen zich in razend tempo om ons heen. Reden genoeg om bij Huray intern het besluit te maken om de focus op AI te vergroten. Met Jurgen als nieuwe AI-operator en het team van specialisten eromheen, hebben wij vanaf nu een AI-focusteam.
Een stroomversnelling aan AI-marketingtools
Met de komst van ChatGPT is de wereld van AI-tools in een stroomversnelling beland. Dagelijks worden er nieuwe marketingtools gelanceerd. Huidige tools komen dagelijks met updates, en de systemen achter de tools worden steeds slimmer.
Voor marketeers is nu het moment om in te springen en te leren van รฉn over AI-hulpmiddelen. Of het nu gaat om een doelgroep onderzoek, advies over SEO-optimalisatie of inspiratie voor content creatie. Bij Huray gaan we onderzoeken wat wel werkt, wat niet werkt en vooral: hoe het onze opdrachtgevers verder helpt in de dagelijkse marketinguitdagingen.
Geen bedreiging, maar een kans
Vervangt AI onze banen? Nee! Wij zien AI als extra hulpmiddel om onze werkzaamheden te verbeteren. We doen inspiratie op die ons helpt onze expertise nog sterker te maken.
In de komende periode verdiepen we ons in het onderwerp. Met de aanstelling van AI-operator Jurgen houden we alle ontwikkelingen in de gaten. We testen de diverse AI-tools en inspireren de rest van het team hoe we de dagelijkse werkzaamheden nog beter in kunnen zetten.
We houden je natuurlijk graag op de hoogte van de laatste trends. Houd onze blog in de gaten. Ben je benieuwd hoe je AI kunt omarmen binnen jouw bedrijf? We denken graag met je mee!
Ontvang onze groeitips
"*" geeft vereiste velden aan