Keer Diabetes2 Om
Een flexibele marketing funnel
De vraag aan Huray
βHoe kunnen onze online inspanningen leiden tot meer inschrijvingen voor ons leefstijlprogramma?β
Het groeiresultaat van Keer Diabetes2 Om
+51% SEO-verkeer
+9% meer website interactie
+73% stijging conversies
+64% branded search
Uitdaging
Keer Diabetes2 Om β een leefstijlprogramma van Voeding Leeft β helpt mensen hun diabetes type 2 omkeren. Waar zij op wetenschappelijk onderzoek en vanuit deelnemers uitstekend worden beoordeeld, is het de taak om zoveel mogelijk mensen zich laten inschrijven. De complexiteit van de doelgroep maakt het voor Keer Diabetes2 Om een uitdaging om de juiste (potentiΓ«le) deelnemer te bereiken β en te activeren om zich in te schrijven.
Oplossing
Als digitale partner beweegt Huray mee met de ontwikkelingen binnen Keer Diabetes2 Om. Waar de focus lange tijd op conversie lag, verschuift dit naar landelijke merkbekendheid. Mede dankzij het unieke feit dat veel zorgverzekeraars het leefstijlprogramma van Keer Diabetes2 Om meenemen in hun basisverzekering.
Voor Keer Diabetes2 Om is een aangepaste marketing funnel opgesteld. In deze funnel worden merkbekendheid campagnes gekoppeld aan concrete acties om de doelgroep zichzelf bewust te maken of hij/zij geschikt is om mee te doen aan het programma.
Resultaat dankzij een growth mindset
Met onze growth mindset zorgen we voor een toegevoegde waarde in elke fase van de campagne. De belangrijkste learnings in elke fase zetten we op een rij.
De juiste focus om te groeien
Conclusie
In korte tijd hebben we samen met het team van Keer Diabetes2 Om veel geoptimaliseerd. Door veel over de doelgroep te leren en de campagne- en contentstrategie daarop te optimaliseren, zien we nu het positieve resultaat. Door growth marketing toe te passen, focussen we ons dus niet op slechts een gedeelte van de marketing, maar bewegen we flexibel mee met de interne veranderingen bij Keer Diabetes2 Om.
Ook digitaal groeien?
"*" geeft vereiste velden aan