huray-watermark-gray

Job Rithm

Job Rithm, van recruitment partij naar mensenmerk

De vraag aan Huray
โ€œWe willen ons positioneren als een frisse nieuwkomer. Kunnen jullie ons daarbij helpen?โ€

Job Rithm

Het groeiresultaat van Job Rithm

Een vernieuwd brand design

Een passende huisstijl

Een sterk merkverhaal

Uitdaging

Job Rithm, een nieuwe speler in de recruitmentwereld, wilde zichzelf in de markt positioneren als een frisse nieuwkomer. Ze pakken recruitment anders aan en wilden een merk dat ook echt resoneerde met kandidaten. De uitdaging: duidelijk maken aan de markt dat Job Rithm er is en de juiste kandidaten aantrekken.

AdobeStock_451783990
Drie krachten

Aanpak

In creatieve sessies brachten we de essentie van het merk naar boven. Wat drijft deze organisatie รฉcht? We doken diep in de kern om de unieke kenmerken van Job Rithm naar boven te halen. Hun kracht: Job Rithm werkt met mensen, voor mensen. En doen wat voor hen het beste is.

Merkverhaal

Als frontrunner in werving en selectie, zorgt Job Rithm ervoor dat iedereen kan groeien. Ze hebben geen boodschap aan de status quo en doen wat het beste is voor mensen. Elke professional krijgt een eerlijke kans en hulp bij het vinden van de juiste baan.

Zonder moeilijke vacatureteksten en CV's. Ze zorgen ervoor dat professionals weten wat ze รฉcht waard zijn en waar ze staan in hun carriรจrepad.

Visueel visitekaartje

Met de merkessentie als basis, gingen we aan de slag met het brand design: Het visuele visitekaartje van het merk. We vertaalden de merkpersoonlijkheid van Job Rithm naar een passende huisstijl: professioneel, modern en toegankelijk. En met een campagneconcept brachten we het merk tot leven. De doelstellingen waren duidelijk: kandidaten werven, naamsbekendheid creรซren en traffic genereren naar de landingspagina en social media kanalen. Met als belangrijkste boodschap: Job Rithm is meer dan een recruitment partij, het is een mensenmerk. Want zodra de juiste kandidaten binnen zijn, volgt het werk vanzelf.

MicrosoftTeams-image-1-1828x1500
Europese concurrentie

Ook rebranden?

Sta jij voor een herpositionering of wil je jouw merk online sterker neerzetten? Huray denkt graag met je mee. Binnen de Loyals Groep hebben we alles in huis om van jouw rebranding een succesverhaal te maken.

Ook digitaal groeien?

Dan is Huray jouw partner. Vertel ons jouw digitale uitdaging. Onze specialisten adviseren graag hoe jij deze de baas wordt.

Liever direct contact? Je kan ons altijd bellen of mailen.

Huray Niels

Niels Huijgens Tukker

"*" geeft vereiste velden aan

Vertel ons jouw uitdaging

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.