Ga stormachtig van start met growth marketing
Met growth marketing realiseer je groei door marketing op een slimme manier in te zetten. Door growth marketing principes in jouw dagelijkse werkzaamheden te hanteren, krijg jij grip op je marketing.
Data Analyseren
Data zijn de inspiratiebronnen voor jouw groei. Hoe beweegt de doelgroep, waar liggen optimalisatiekansen?
Ideeën verzamelen
De conclusie uit de analysefase zet je om in creativiteit. Welke ideeën bedenk je om de data te verbeteren?
Prioriteren
Eerst prioriteiten stellen. Je implementeert de ideeën die meeste impact hebben en bijdragen aan de stip op de horizon als eerste.
Testen & Valideren
Tijd om aan de slag te gaan. Je voert de ideeën door om deze te testen en te valideren. Zo kom je erachter of jouw verwachting klopt.
Evalueren
Wat is het resultaat? Heeft de actie bijgedragen aan de juiste groei en de stip op de horizon? Elke actie evalueer je om te zien wat wel, of juist wat niet werkt. Zo blijf je élk proces repeteren en bereik je het snelst de gewenste groei.
Data
Analyseren
Ideeën
verzamelen
Prioriteren
Testen & Valideren
Evalueren