Colombier
SEA-strategie voor product lancering
De vraag aan Huray
βHoe zorgen we voor een geslaagde productlancering binnen de Europese verpakkingsmarkt?β
Het groeiresultaat van Colombier
5x beter vindbaar
Verkeer vanuit SEO +313%
+192% extra conversies
Uitbreiding naar 7+ landen
Uitdaging
Een nieuw product lanceren binnen de Europese markt. Dat was dΓ© uitdaging van verpakkingsproducent Colombier. Het primaire doel was om meer merkbekendheid te creΓ«ren. En uiteindelijk: leads genereren onder afnemers van to-go-bekers en producenten van eindproducten voor de voedselindustrie.
Oplossing
Met een gefaseerde SEA-strategie spraken we de Europese markt aan. We startten in de UK met een Engelstalige landingspagina β van wireframe tot copywriting. Op basis van de learnings en het succes in de UK rolden we de campagnes verder in Europa uit. MΓ©t meertalige zoekcampagnes.
Resultaat dankzij een growth mindset
Met onze growth mindset zorgen we voor een toegevoegde waarde in elke fase van de campagne. De belangrijkste learnings in elke fase zetten we op een rij.
De juiste focus om te groeien
Conclusie
Colombier is met het product Colombier EcoBarrierβ’ Flex goed vindbaar geraakt in Europa. Voor zowel natives als Engelstaligen in het land geldt dat zij Colombier weten te vinden voor plasticvrij verpakkingsmateriaal en to-go-bekers. Inmiddels behalen we online succes in zeven landen. And counting!
Ook digitaal groeien?
"*" geeft vereiste velden aan